Äntligen Onsdag !

Ja nu är det äntligen onsdag, jag har vilodag och det är sista svetsdagen denna vecka !
Skönt är det efter en halvförkyld och överkänslig David för pollen och damm!

Nu sitter jag här nästan nyrakad med hyvel! inte ofta det händer! max 2gånger per år!
Känns aldrig bra att göra det, man blir så ung och det känns inte alls bra !

Här är mitt max skägg för denna gång! =D



Så igår när allt rök så stannade såklart muschen kvar ! så här såg det ut !
(hela skoldagen hade jag den haha)





hahahahaha, skumt var det !

Jaja , åter till vardagen!
har massa bra skit jag läst på om att skriva om ,
sömn, lite mer kost, lite motivation ett par träningsknep mm, så det kommer så snart jag orkar!
Typ imorgon eller fredag garanterat, och sen hela helgen så klart !

puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Daniel

HAHAHAHA! Episka bilder. Vilken taliban på första och PIMP på andra. :D

2010-05-27 @ 17:14:39
Postat av: VisbyG

HAHAHAHAHAHAH!!! xD fan spara en sån musche till sommarn xD

2010-05-27 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0