Freday

Så idag är det fredag och dagen börjar lida mot sitt slut och mörkret med månens fina sken börjar ta över ;) haha

Idag vaknade jag upp av blixtar och dunder ! Magiska under  ! regnet föll från himmlen som om målnen var världens största vattenfall ! Så det blev ingen morgon promenad , men det blir kanske en ikväll , eller två imorgon :)

Igår så var vi(jag och SS) ute en sväng med paul och mikeee, en lite förberedelse inför lördagen =P
Så kom SS´s vänner från up north hit , ulven och martin ?
Ulven har jag träffat på förrut och Martin? har jag inte , tänkte dra över till ss och hälsa på lite =D
så får vi se vad kvällen har att bringa :)

Idag var jag på gymmet med Söderhamns massiva biff Mr lawrence från US and A , vi fixa lite med mitt tränings upplägg och med kosten , han gav mig bra tips och pointers =D så nu gäller det att tänka till och komma på nästa steg.

Nu kom jag av mig, Min sugarmama från Au ringde nyss och vi prata 40min , så är lite off nu, men va fan .

Nu drar jag till ss , pusss hej

Just ee a !
eller skit samma ..

pussss

Kommentarer
Postat av: Forgman

Och jag som trodde du var Söderhamns biff!

2010-05-14 @ 20:03:43
URL: http://www.buildingbrainandbody.com/
Postat av: Dave Hall

I know right =P

Klart jag är det ;)

2010-05-15 @ 19:08:41
URL: http://hallbergsnakna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0