Ledig på en torsdag =D

Yes promenaden innan frukost avklarad  och nu snart är det dags för träning!
Axlar, mage,vader och ett sett framsida lår =D

Skivstång och mer skivstång =D
Det blir kul =D
Lyssnar på  Renegade fighter av Zed ! bra tagga till låt !
Man ska låta texten och musiken sjunka in i dig när du focuserar och laddar upp!
Snart dags för explode och amino bcca =D vill bara spriga till gymmet nu nu nu!


Igår var vi på badhuset och simma lite och bastade =D jävla skönt!
Ikväll blir det lite grooming av mitt skägg =D
Sparar ju nu , ska ha det i minst en månad till :) ! haha
kommer vell en bild så snart jag orkar :)
Ska till solariet senare ikväll tänkte jag , det ska också bli skönt =D
Annars så händer det inte så mycket , eller förresten imorse på promenaden så känndes det som om jag bott
i söderamn hela livet, träffade på massa glada människor som hälsade i morgonsolen =D haha
så det var kul och gav en värmande känsla =D haha¨

jaja , nu ska jag tagga mer till lite mauriz podjenovski eller hur han nu stavar det :) , världens starkaste man, eller iallfall den med mest titlar :)
tror dock att MR Coleman är starkare ändå !

puss och kram så höres vi lite senare då !

Kommentarer
Postat av: Forgman

Riktig hårdkörning verkar det som! :)

2010-05-14 @ 14:08:18
URL: http://www.buildingbrainandbody.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0