Ny design :)

Fixa och trixa lite idag =D
Och nu vart det så här :)

Idag har jag fixat och trixat !
Lagat mat , och gjort 7st matlådor =D
Kyckling,lite full kornspasta kokat med tomatpastej och lök + kikärtor.

Sen har jag städat mitt rum, grovstädat verkligen ! rent och fint nu !
Bokat tvätttid imorgon kl 10 =D perfekt efter morgonpromenaden , och så hinner jag färdigt innan gym kl 13 =D
Måste vara effektiv imorgon, ska hinna till CFL och gå engelska kurs kl halv 4 :) , tänkte hinna med en timmes läx läsning innan det också , får se hur det går :)



---------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag vell ta mig mitt efterlängtade bad =D
hann inte med det igår, blev lite försent , skulle ju hinna ut också !
Var lite trevligt igår =D
Jaja , ska ladda över lite mer bilder till datorn nu , laddar upp dem här sen

pusss och kram.

Kommentarer
Postat av: VisbyG

fettlik dig david hahah, eru säker på att det inte e du :)



http://www.youtube.com/watch?v=z6JgvGPpn3Y&NR=1

2010-05-16 @ 21:22:48
Postat av: Dave Hall

Höhöhö



Inte så lika till synes, men till sättet att dricka

och sen bli av med drickan, så kanske =P haha

2010-05-16 @ 22:20:52
URL: http://hallbergsnakna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0