Okej det är lördag och lite vila står på schemat

Yes då var det lördag igen och ett benpass stod på schemat :)
Det fungerade bra och jag ökade vikten ytterligare ett snepp ! =D
Så det känns bra !

Igår drog jag paul ss ulven och daniel till Gävle lite oväntat och sista minuten :)
Det vart kul ! gav ut mitt fake nummer som vanligt till nå brud som försökte hocka med mig ;) haha
Mitt fake nr är björns janssons nr , brukar dela ut det , orkar liksom inte med för många brudar efter mig =P hahahaha

Idag vart det igen morgon promenad heller, men ska ut på en snart , la mig kl 04 igår natt så orkar fanns inte i morse..
Ska lägga mig i badet efter det och njuta av vanilj badsalt , ansiktsmask och peeling , kanske lite gott att dricka , typ citronvattten också =P haha , man måste ju skämma bort sig ibland ;)
Köpte en Lee skjorta på Jc idag också , kommer vell en bild på den lite senare då :)

Håller på att göra en liten film om min träning och mina resultat , har ju tagit massa bilder under tiden min deff är gjord! och nu börjar jag börjar jag bli rätt så klar, så tänkte att jag kan lägga upp en försmaksbild från 3veckor sen, så kanske ni förstår hur det ser ut nu ;) haha

ENJOY!


17kg lättare än i januari :)
så nu vet ni de :)

Ser dock annorlunda ut nu =D
Faktskt lite större och mer rippad =D
jaja nog med det !

Ikväll blir det vell utgång igen !
vart ute onsdag,torsdag,fredag !!! inte inte inte taggad för ikväll, så kanke skiter i det !
Jag dricker ju inte ändå , eller fyllekäkar, går med runt och dansar lite hungrig konstant =P haha
Dock har det varit kul ! lite trött på mornarna bara :(
--------------------------------------------------------------------

Höres senare då !
puss och kram vi ses på stan !

Kommentarer
Postat av: Forgman

Ser ju hyfsad hård ut på bilden, ska bli kul att se kommande bilder! =)

2010-05-15 @ 22:01:21
URL: http://www.buildingbrainandbody.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0