Protein, Nu ska vi göra det omöjliga ;)

Yes, att gå ner i vikt och bygga muskler är omöjligt säger man ! iallfall för en redan hyfsat tränad person.
Dock så kan man ju gå ner i fett % och öka i muskler i % !
Så nu när jag kommigt ner så mycket i fett , så ska jag bygga på lite rena fina muskler,
ska få i mig runt 250gram protein per dag, och få ut all energi från det jag stoppar i mig som inte är protein,
så nu blir det dubbel cardio, 2hpromenad eller 1h promenad med halvtimme jogging =D börjar imorgon kl 07:00, ska bli kul ! =D haha

Nu käkar jag alltså kvarg i massor, med mindre än 1% fett per 100gram, och med ca 24gram protein per 100gram, så det är helt okej :) så förstårs proteinshake och ägg och kyckling med lite fullkornspasta och tomatsås med kikärtor, sen till frukost 2dl fullkornsgröt :)
Kör på aminosyror nu också, bcaa från Sci-MX, fungerar rätt så bra verkar det som :) , sen så klart blir det NO-Xplode innan träning ! Man kan inte träna utan den , inte heller leva utan den =D !!



You just can with N.O-XPLODE

---------------------------------------------------------
Idag bröst, lite segt, dock gjordes ändå många repp på bra vikt och utan alltför mycket svank, fick annat tryck i tuttarna idag :) känndes bra !
tror jag var lite trött efter helgen, ställde om tiderna och det var jobbigt !
Var ju ute , onsdag till lördag ! 4days, dock utan alkohol, men med all träning inklusive utgång och dans ! så lite sliten var man känner jag idag :(
NO PAIN NO GAIN!

Nu ska jag vell över till stefan och dricka lite kvällskaffe innan nästa portion av 500gram kvarg med lite funlight wildberris ska ner i magen :) ska ut på promenad efter det också . .. Jobbigt !

puss och kram vi ses på stan

Kommentarer
Postat av: Forgman

Work hard, play hard, eller som i ditt fall - party hard. :D



FOlket ser fram emot bilder på en rippad Dave!

2010-05-18 @ 13:30:46
URL: http://www.buildingbrainandbody.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0