Tisdag det vanliga

Yes Tisdag det vanliga kommer handla om träning och kost!
Tisdag det ovanliga kommer handla om vad denna fina dag gav =D


Tisdag det vanliga

Yes, träningen handlar mer och mer om kosten för mig , gymmet och cardio går fin fint just nu , dock hållar jag på
med maten mycket , vad , hur mycket , mm och vad allt är och betyder och hur allt fungerar i kroppen, sitter och läser och läser , googlar och googlar, mycket skit kommer upp och mycket bra kommer upp! det gäller att välja sina källor!

Denna sida står det mycket nyttigt och bra på ! läs och lär!
http://www.slv.se/sv/grupp1/Mat-och-naring/Vad-innehaller-maten/
Det är allstå livsmedelsverkets hemsida , en pålitlig källa skulle jag säga !

Visst man kan få en bra kroppsbyggnad med rätt så bra mat och hård träning med lite vila , men om man vill
komma till nästa nivå? utan att trycka värsta bålan?
Då MÅSTE KOSTEN HÅLLLA!

Så just nu har jag grymt högt protein intag, ca 250gram dygn på mina dryga 87kg
Inte mycekt fett alls på dem , runt 1% totalt vilket är så lågt man kan komma.
Eftersom jag har ca 2h aktiv cardio träning per dag så bränner jag det lätt + att man kanske rör sig lite mer , ner på stan m.m.
Så just nu väntar jag på att bygga lite större magmuskler, eftersom jag var lite överviktig innan så har jag lite skinn längst ner under naveln som vägra försvinna, inte mycket alls , men man ska vara kräsen! så just nu tränar jag
magen varje dag !
gör 4magövingar morgon och kväll, brukar bli runt 60rep, innan frukost och direkt innan jag kryper ner under täcket!
detta för att tydligen när man sover och har pumpade magmuskler så växer dem bättre ,pga avslappning och att kroppen växer under sömn vilket gör musklerna större . hmmm
och på morgonen så genom att man pumpar upp dem direkt när man vaknar så  fyller man magemusklerna med blod igen och man ökar storleken på dem ... Det har jag läst runt iallfall .... Sen så om det fungerar eller inte får vi vell se , gör ett försök just nu =D


BSN 4 LIFE ;)

mer om dagen kommer lite senare , ska in i duschen igen nu =D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0