Tränings film part 1 = klar!

Yes då vart den klar då , filmen om min träning och mina resultat del 1.
Har dock inte lagt ut den på min youtube sida än, kommer så snart jag är redo =D

Filmen, iallafall del 1 , är bilder och vikt resultat, lite gammalt, lite nytt, och lite annat skit som ploppar upp.
Del 2 , kommer vara klar om kanske 3veckor skulle jag tippa :) , den kommer ha dem senaste bilderna , lite träningsfilmer och lite prestations resultat från gymmet.

Lite förhistoria till varför filmerna .
Det började med att samla bilder på sig själv, dels för jag gillar att vara på bild, sen att jag ville verkligen kunna se hur
det ser ut när man tappar mycket vikt,(även lite muskler).
Jag har ju en "stor" drömm att än dag tävla i MR OLYMPIA, dock kommer det nog inte att hända, men drömma får man!
Just nu handlar iallfall inte min träning bara om att bli störst och starkast, utan mer om kost, att må så bra man kan med så lite energi som möjligt och samtidigt kunna prestrera så bra som möjligt , iskolan och på gymmet och även i andra penetrations moment ;) haha =P
Iallfall, just nu vill jag inte bara bli stor som ett hus , utan jag vill göra det på ett bra sett , och utan för mycket
prestations förhöjande medel... Jag ska tex sluta med xplode ett tag nu, ska bara göra slut på det som finns kvar i min burk. Jag menar att just nu bygger jag en bra grund, och försöker få bra symetri, när symetrin är där , så är det bara att börja bygga större muskler, det är inte svårt att bli stor! det är svårt att få den bästa symetrin !
............................................

När jag nu förmodligen ska dra iväg til norge och jobba som svetsare i kanske augusti-september och ett tag efter det så kommer mer pengar finnas att spendera på kvalitets mat och produkter, nu får man ju nöja sig med det man har , dock så räcker det mycket bra =D, If U know what im saying ;)

Ja ja , säger till så snart filmen ligger upp och man kan njuta av en tränings idiot =P haha

puss och kram tills dess !

Kommentarer
Postat av: Forgman

UPP MED FILMEN!! :D

2010-05-19 @ 19:10:46
URL: http://www.buildingbrainandbody.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0